أهلا ومرحبا بك عزيزى الزائر معنا فى اكبر منتدى عربى على شبكه الانترنت للخدمات المجانيه مع اصدق دليل لشركات الربح من الانترنت زود دخلك الشهرى معنا واعمل وانت بالمنزل واحصل على دخل شهرى ثابت عبر منتديات الربح

استضافه, تصميم, تطوير, برمجه, كمبيوتر, انترنت, تحميل, برامج, صور, خلفيات, استايلات, سكربتات, دعايه, اعلان, شركات, الربح, افلام, العاب, اغانى, مجله الفنانين

رئيسيه الخدماتالرئيسيةبوابه الربحس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

فرصة عمرنا ان شاء الله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
piocivil
عضو جديد
عضو جديد

النقاط المكتسبه النقاط المكتسبه : 22

تحيا جمهوريه مصر العربيه

ذكر

الشعبيه : 0

مُساهمةموضوع: فرصة عمرنا ان شاء الله    الخميس يونيو 06, 2013 2:33 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
من الاخر كده الكل يركز معايا لان الموضوع كبير بس انا مش هحكى فيه كتير انما هقول الخلاصة ..... انا واحد من 14600 شخص قدرنا نكتسب ثقة الكيان الكبير القادم ان شاء الله فى مجال الانترنت <<< perfect internet
كنا 6,500,000 شخص وصفصفنا على 14600 شخص لاننا بجد بنشتغل بقالنا 18 شهر بدون مقابل , معظم الناس موقفتش جنب الشركة مع ان الشركة مطلبتش مننا فلوس ولا ضغط على اعلانات ولا رفع ولا خبط ولا رزع ولا اى كلام فاضى من ده ... بغض النظر عن اللى حصل فأنا والفريق بتاعى جايبنهالكم انهارده مقشرة بعد معاناة 18 شهر بجد هقولكم على الخلاصة بس علشان اكون صادق مفيش حد هيتساوا فى الربح بأى حد من الــ 14600 شخص دول لان الشركة بتعتبرهم دلوقتى شركاء فعليا فى الكيان بالكامل , بس ده مش هيفرق مع حد فيكم يعنى ربنا يبارك لكل واحد فى رزقه وبعدين على حسب شغلك هتقدر تحقق ارباح ممكن تزيد عن ارباح ناس كتير فى ال14600 شخص دول لان مش كلهم نشطاء ومش كلهم هيشتغلوا بجد وعلى فكرة كلمه هيشتغلوا دى مش بالمعنى الحرفى احنا مش هنحفر فى الحجر ولا حاجه ده بس مجازا عن الاداء والنشاط مش اكتر لكن الموضوع بجد ابسط من كده ... انا جاى اقولكم على الخلاصة وهى اول افكار الشركة الفعليه على ارض الواقع لتحقيق ارباح , عايز تعرف هتعمل ايه وهتكسب ازاى وأد ايه ... ده اللى هقوله بعد شويه ...
من كام شهر شاب صغير عمل تطبيق يمكننا من قراءة الملفات بشكل اسهل كتير على الموبايلات فقامت شركة جوجل بشراء التطبيق من الشاب ده بسعر 170 الف دولار , تخيلوا حته برنامج صغير على الموبايل سعره يوصل لكده ... اه طبعا يوصل ونص لان جوجل عدد مشتركيها كبير جدا ممكن يوصل لمليار مشترك وطبعا لو اعتبرنا ان 5 مليون بس اخدوا التطبيق على موبايلاتهم فعدى بقه فلوسك يا جوجل من الاعلانات اللى هتنزل على التطبيق ده .... ومن هنا جت الفكرة اللى هعرضها عليكم انهارده
الشركة بتاعتنا اعطت لكل واحد مننا كــ 14600 موظف مشارك عندها لينك .. اللينك ده من خلاله هنقدر ننزل تطبيق هيبقى خرافى لانه تطبيق خدمى من الطراز الاول وهيحقق نسبه اقبال عاليه جدا وفقا لرأى خبراء التقنيه فى الشركة , بس شركتنا صغيرة لسه مش زى جوجل وبالتالى لازم احنا اللى ننشر ونعلن عن وجود التطبيق ده حتى قبل ما ينزل فعليا على الانترنت وده هيبقى دور كل واحد مننا هينشر اللينك بتاعه فى كل حتى وفى كل منتدى وبين كل اصحابنا , مثلا انا هنشر اللينك بتاعى فى المنتدى هنا وطبعا فى منتديات كتير تانيه وكل واحد هيسجل عن طريق اللينك بتاعى هيبقى عضو فى شبكتى وأكيد طبعا هيفيدنى وبدوره هياخد لينك زى اللينك بتاعى هيقدر من خلاله دعوه الناس للدخول فى شبكته هو ويكون شبكه كبيره جدا على اد ما يقدر وكل ما زاد عدد المشتركين فى شبكتك كل ما زادت نسبتك من ارباح لتطبيق بعد انطلاقه فعليا .

فى حاجه مهمة لازم نعرفها وهى ان التطبيق هينزل على النت ويبقى جاهز للتحميل على الموبايلات يوم 1 اكتوبر 2013 , يعنى احنا قدامنا فرصه عظيمة لمدة 4 شهور يقدر كل واحد فينا يكون شبكه كبيرة من الناس اللى هتبقى جاهزة تنزل التطبيق على موبايلاتها يوم 1 أكتوبر علشان كلهم يقدروا يكسبوا فلوس حقيقيه من ورا الترافيك الكبير اللى هيبقى للتطبيق على مستوى العالم كله واللى هيجيب اعلانات من كل دول العالم وهيزود قيمة التطبيق بجد .

التطبيق دلوقتى فى مرحله التجهيز النهائى علشان يبقى متاح انه يشتغل على كل انواع الموبايلات وبالتالى كل الناس تقدر تستخدمه ... المطلوب ان انا وانت والناس اللى فى اليابان ولغايه امريكا نشتغل وننشر لينكاتنا لغايه ما نقدر نوصل عدد المشتركين المسجلين والجاهزين لاستخدام التطبيق لعدد 5 مليون شخص قبل يوم 1 أكتوبر وده رقم صغير جدا وصلناله واحنا بنعمل الموقع فى شهرين بس مش 4 شهور ... ويوم ا أكتوبر هندخل كلنا على الموقع وننزل التطبيق ونشوف الخدمات والعروض اللى بيقدمها واللى هتجنن الناس , وعلى فكرة لو مشغلتش التطبيق على موبايلك الدنيا مش هتقف عادى يعنى اكيد فى ناس كتير فى شبكتك هيشغلوه وكده كده انت هتستفيد تمام .

من الاخر يا جماعه الموضوع مش لوغاريتمات ولا فيه اى صعوبه .. هديلك دلوقتى لينك تسجل من خلاله فى دقيقه واحدة مش اكتر وبعدها هتاخد لينك زيه بالظبط بتاعك انت هتنشره فى المنتديات وتكون شبكه خاصه بيك وكل واحد وشطارته بقه وهنفضل على كده لغايه يوم 1 أكتوبر وهنفضل نشتغل ونشتغل ونثبت ولاءنا أكتر واكتر للشركة علشان ترقينا اكتر وأكتر زى ما حصل لما صفصفنا على 14600 مشترك بس من اصل 6,500,000 مشترك وده لان معظم الناس مفعلتش حساباتها وسجلت وانتخت وخلاص فالشركة اعتبرتهم حمل زايد بلا فايدة واخدوا استمارة سته .

على فكرة لما الشركه ظهرت للوجود من 18 شهر ودخلها اكتر من 6 مليون شخص انا بفضل اللى يوميها كنت وصلت بشبكتى لعدد 6900 شخص صحيح نقصوا بعد تم حذف الاشتراكات الغير فعاله والناس اللى عامله اكتر من اكاونت على نفس الكمبيوتر لان الشركة عندها نظام مراقبه حاسم جدا فى الحته دى .. بس مش مهم , ان واثق انى هقدر معاكم اكون شبكه توصل لــ 10 الاف مشترك وكلهم فعالين ان شاء الله وهنفضل مع بعض لغايه يوم 1 أكتوبر واللى هيكون البدايه الحقيقة لاحتساب ارباحنا يا جماعه ان شاء الله ...
هاااااااام
اول ما تفتح اللينك بتاعى هتلاقى صفحة مكتوبه بالانجليزى فيها معلومات عن التطبيق وامكانياته وفكرة العمل ياريت تبص عليها وهتلاقى تحت صورة موبايل كبيرة ابقى اضغط عليها علشان تبدأ تسجيل , وبعد ما تخلص تسجيل هتلاقى شاشة ترحيب مكتوب فوق WELCOME To THE PERFECT APP
وفى النص بالاحمر كده بيقولك اوعى تقفل الصفحة دى قبل ما تروح للايميل اللى سجلت بيه وتشوف الرساله اللى الموقع بعتهالك علشان تفعل حسابك وبيقولك لو ملقتش الرساله فى INBOX هتلاقيها فى SPAM لان الموقع مش صديق عندك وبالتالى ممكن الرساله تروح هناك , ولو ملقتش الرساله خالص هتلاقيه كاتبلك تحت كده
CLICK HERE TO RESEND TE CONFIRMATION EMAIL
اهم حاجه اوعى اوعى اوعى اوعى تنسى تفعيل حسابك دى اهم خطوة والا يبقى معملتش حاجه .

الربح
لما هتدخل على الموقع هتلاقى مكتوب
ASK THE FORTUNE – TELLER
هتدخل عليها وتكتب انت عااااايز تكسب اد ايه كل شهر وهو هيقولك لازم تدخل كام واحد فى شبكتك وكل واحد فيهم هيدخل كام واحد وكده .. مثلا لو قلتله عايز اكسب 1000 دولار كل شهر هيقولك لازم تدخل 7 وكل واحد منهم يدخل سبعه وهكذا ... على فكره مش سهله ولا حاجه لا بصراحه الموضوع تقيل وعايز شغل بجد ويا تبقى اده من الاول ويبقى عندك طموح يا ....

مفاجـــأة
بعد ما تسجل وتفعل الاكاونت بتاعك هتلاقيه يقولك انك هتكسب
5 deal points عن كل شخص تخليه يسجل معاك .. هتقولى يعنى ايه , هقولك دى نقاط انت بتقدر تستخدمها فى شراء اى منتج من المنتجات المعروضة على صفحات العروض الخاصة بالموقع .. هتقولى طيب وانا الاقى صفحات العروض دى فين , هقولك المفاجأة ان الشركة جعلتك واحد مننا يعنى مشترك على خدمات الشركة نفسها زينا بالظبط وتقدر تستفيد بكل المزايا وهتلاقى ان الشركة بتعرض عليك بعد تفعيل حسابك انك تدخل لموقع الشركة وهتلاقى هناك حاجات كتير اوى زى صفحة التواصل الاجتماعى زى الفيس بوك كده وصفحة العروض اللى هتقدر تشترى من عليها بالنقاط بتاعتك والاخبار والالعاب وغيرها وغيرها ... على فكرة فى صفحة العروض كل فترة بيكون فيه حدث اسمه الميجا ديلز وده بتوصل الخصومات على السلع الى ما فوق 90% والسلع بتبقى موبايلات وكمرات ودهب واكسسوارات ومستلزمات نسائيه وكتب واجهزة الكترونيه وغيرها كتيييييييير... بذمتك مسخنتش , يلله بقه اتحرك

لو حد عنده اى استفسار ياريت يبعتلى على طول على الايميل ده
raedgmi@gmail.com
وان شاء الله هرد عليه .

التسجيل من هنا

.
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

فرصة عمرنا ان شاء الله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1